luni, 7 mai 2018

Cercuri egale

Am realizat 5 cercuri egale, diametru 2 cm, de culori diferite. Pentru acesta, am folosit "ellipse tool", am intrat la "ellipse option" unde am folosit "Fixed size" pentru a putea face dimensiunea cercurilor. Dupa toate astea, am colorat cercurile in 5 culori diferite. Cercurile sunt asezate la 2cm distanta una fata de alta, una in mijloc, una sus, una jos, una in stanga si una in dreapta. Important era ca cercurile sa fie exact la 2 cm distanta una fata de alta. Stiind ca diametrul cercului este 2 cm, inaltimea acestuia va fii 4 cm. Asa ca distanta de 2 cm am masurat-o cu o jumatate de cerc, astfel am obtinut distanta egala fata de fiecare cerc. Nu sunt sigur ca asta e ceea mai buna si mai rapida metoda pe care o puteam aplica, dar eu asa am facut. In final am postat pe blog si am explicat ce am facut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ziua 1

In prima zii am dezmembrat si am carat niste calculatoare pentru a fii mai usor de dezmembrat, dupa care am mancat si m am jucat Min...