luni, 6 noiembrie 2017

POSTER

Indicatia de lucru:
"realizati un poster cu SCOALA ALTFEL, bazat pe experienta personala recenta petrecuta in aceasta perioada.
elemente impuse:
1. format A3, rezolutie 100px
2. fundal o imagine reprezentativa cu un autobuz scolar, alb-negru, suficient de desaturata pentru a nu deranja elementele care urmeaza deasupra
3. cu font bold, galben, programul pe zile [cel putin 5 cuvinte/zi]
4. minim 3 imagini dispuse sub forma de evantai, cu stroke galben de 5px
5. titlul cu majuscule, galben, inaltime 3cm
6. fiecare autor se semneaza jos, in coltul din dreapta cu font arial: 12p"

Rezultat:
Atat am reusit:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ziua 1

In prima zii am dezmembrat si am carat niste calculatoare pentru a fii mai usor de dezmembrat, dupa care am mancat si m am jucat Min...