marți, 1 noiembrie 2016

ORA DE FIZICA



ORA DE FIZICA
Marti ora a treia aveam fizica.Am asteptat profesoara in liniste.Cnd profesoara a intrat ne-am ridicat si am salutat.Patrik i-a dat doamnei profesoare un marcar pentru a scrie pe tabla iar doamna l-a intrebat ca de unde a cumparat marcarul.Patrik i-a raspuns ca l-a cumparat de la kaufland si ca se poate cumpara separat si patron de rezerva.In ora am vorbit despre diferite lentile si nu am scris in caiet ci pe niste fise pe care am si desenat lentilele.Dupa aceea Alex Blaj l-a intrebat pe doamna despre lentile de contact.Doamna ne-a spus ca acestea sunt foarte inutile si ca daca ne facem trebuie sa avem foarte mare grija de igiena lentilelor deoarece putem lua un virus care ne insangereaza ochi ceea ce nu e bine pentru ca ne strica vederea.Dupa aceea am continuat cu ecuatiile si exercitiile cu lentile si am auzit soneria.In final ora de astazi a fost o ora obisnuita de fizica in care am invatat despre lentile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ziua 1

In prima zii am dezmembrat si am carat niste calculatoare pentru a fii mai usor de dezmembrat, dupa care am mancat si m am jucat Min...